amelia niezgoda amelia niezgoda
328
BLOG

Pan Sułek na urlopie - satyra

amelia niezgoda amelia niezgoda Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jestem taki zmenczony, tak cienszko pracujem, normalnie od myslenia jak cienszko, to jestem jeszcze bardziej zmenczony.

- Tak Panie Sułku kochany, to prawda i kocham Pana.

- Cicho, wiem.

- Panie Sułku, a co dzisiaj popiszemy, kochany mój drogi, w tym pamientniku naszej miłości?

- Cicho, cicho sza, nikt o tym nie wie, że prowadzem pamientnik.

- Ale jak to Panie Sułku kochany, tyle złotych myśli, już ponad sto, tyle zarwanych nocy i dni, kosztem rodziny, dzieci, pracy, obowiązków i mamy się z tym kryć?

- Cicho, bo naczelna nie wie, ze zamiast dbać o portal, to ja sobie bonki szczelam.

- Jak to nie wie, panie Sułku kochany?

- No nie, bo ja to w ukryciu i inkoblanko, że niby nikt nie wie, ze ja to ja.

- A jak się dowie?

-  Co ma się dowiedzieć, a zresztą powiedziała mi kiedyś, że portal to ja i beze mnie nie ma nic. Na mnie zaczyna i kończy się wszechświat.

- Tak to prawda, panie Sułku kochany, najbardziej śmierdzoncy bonk Panu nie zaszkodzi, bo Pan jest Malczewski i super.

 

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości