amelia niezgoda amelia niezgoda
233
BLOG

Pan Sułek na koloniach – Askarotowi i czekając naOniona13

amelia niezgoda amelia niezgoda Rozmaitości Obserwuj notkę 8

 

 

- Pani Elizo postanowiłem, że jedziemy na kolonie letnie dla dziewcząt

- Ale dlaczego panie Sułku kochany?

- Wnerwił mnie Gajowy Marucha, będę się mścił.

- Jak to, takiego zucha wnerwił, Marucha, ale fajnie mi się rymło, prawda Panie Sułku kochany?

- Cicho, niech się pani skupi, to ważna sprawa, musi pani być zwarta i gotowa.

Marucha gorzko zapłacze nad tym, co zrobił, będzie płakał i wył, jak wilk, normalnie, cholera jasna! Jak dwa wilki, jak całe stado!

- Ale cóż on takiego zrobił Panie Sułku. Kocham pana, prawda?

- Cicho wiem. Powiedział, ze jestem brzydki jak kret.

- No ale ma pan takie trochę kretka oczka, śliczne takie.

- Cicho, niech mi pani poprawi baretkę, bo znowu uwiera.

- Ale panie Sułku kochany jak my będziemy się mścili na tym wstrętnym Marucha?

- Będziemy się zakradać do jego pokoju i krzyczeć pod drzwiami: gupi Marucha, gupi Marucha, gupi Marucha

- I co? I co? I co?

- I on wtedy będzie wył! Słowo daję.

- A jak nie?

- Będzie wył, mam diabelski plan. Będziemy zakradać się zawsze o 8 wieczorem

- A dlaczego właśnie tak?

- Bo to jest plan doskonały i wtedy będzie właśnie działał doskonale.

- Tak panie Sułku, bo pan jest genialny

- A jak naczelna naszego obozu się dowie?

- Nikt się nie dowie, zamaskujemy się.

-Ale jak panie Sułku kochany, przecież jest pan dorodnym, nawet bardzo mężczyzną, wysokim, grubym i łysym…

- Założymy podkolanówki, kokardy i będziemy robić tak: dygu, dygu, dygu, dyg.

- Doskonale, na pewno się uda, jedziemy na kolonie!

 

Poprzednie w tym cyklu:

http://amelkowo.salon24.pl/529209,nie-jestem-gejem-krotka-etiuda

 

http://amelkowo.salon24.pl/529185,pan-sulek-na-urlopie-satyra

 

http://amelkowo.salon24.pl/526821,rower-gorski-satyra

 

http://amelkowo.salon24.pl/525558,jestem-czarnym-magiem

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości